Oto Business & Mentoring Weekend – wygodna, kameralna przestrzeń, gdzie w ramach wyselekcjonowanej Grupy Przedsiębiorczyń i Przedsiębiorców, przepracujesz:
a ponadto będziesz mogła/mógł skorzystać z wiedzy i doświadczeń nie tylko Mentorów, ale także Uczestniczek i Uczestników, którzy mają biznes o podobnej skali do Twojej oraz dojrzałość biznesową, która może być inspiracją w Twoich wyzwaniach.
Nie zabraknie też czasu dla Ciebie, samemu ze sobą i okazji by wykorzystać potencjał miejsca, które będzie nas gościć. Ale zanim o tym miejscu i jego wygodach – konkrety, które pomogą Ci podjąć decyzję o dołączenia do Grupy i Prowadzących Mentoring:
Stworzyliśmy Program Business & Mentoring Weekend dla Przedsiębiorczyń i Przedsiębiorców, którzy odczuwają:
bo nie ma nic lepszego niż połączenie biznesu, mentoringu, wolnej chwili dla siebie oraz networkingu w jednym miejscu i czasie!
„Rekomenduję ten wyjazd wszystkim kobietom szukającym inspiracji do rozwijania swojej kariery, które chcą poznać inne ambitne kobiety i nawiązać znajomości, które zaowocują dalszą wymianą wiedzy i doświadczeń.”
Nie przywidziało Ci się. Zależy nam, aby na Business & Mentoring Weekend nie pojechały osoby przypadkowe. Głębokie procesy grupowe wymagają wzajemnego zaufania, więc dla dobra każdego Uczestnika/Uczestniczki chcemy sprawdzić, kto do nas pasuje.
„Rekomenduję ten wyjazd wszystkim kobietom szukającym inspiracji do rozwijania swojej kariery, które chcą poznać inne ambitne kobiety i nawiązać znajomości, które zaowocują dalszą wymianą wiedzy i doświadczeń.”
Plan Weekendu układamy zawsze pod Uczestników, dlatego tutaj nie podamy Ci detali. Jednak są pewne stałe elementy, o których moźesz przeczytać poniżej.
Mentoring: Pomoc jednej osoby dla drugiej w dokonaniu istotnych zmian w wiedzy, pracy lub myśleniu.
Megginson & Clutterbuck, 2010; za: Meginnson i in.,2010.
Wartość, która zaprocentuje w Twoim życiu
prywatnym i zawodowym. Idea spaceru mentoringowego jest bardzo prosta: podczas wspólnego spaceru liderzy i liderki rozmawiają z innymi liderami i liderkami na temat swoich wyzwań zawodowych i dzielą się doświadczeniami, budując dwustronną, partnerską relację, będąc w roli zarówno mentora jak i mentee.
Pary nie będą przypadkowe – przed B&M Weekendem każdy z Was otrzyma ankietę i na podstawie odpowiedzi, potrzeb w nich ujawnionych, połączymy się w dwójki.
To niebywale cenny proces, którego wyniki mogą zmienić życie lub chociażby pomóc w rozwiązaniu naszych zawodowych wyzwań – nas, jako liderek i liderów, osób zarządzających zespołami, prowadzących złożone projekty z wysoką odpowiedzialnością.
Czego możesz oczekiwać po takim procesie?
Spacer mentoringowy to nie jest po prostu przechadzka po lesie. To ustrukturyzowany proces, który swoją moc czerpie z różnorodności – wiedzy, kompetencji i doświadczeń kobiet sukcesu – liderek, które biorą w nim udział.
Dzięki spacerowi mentoringowemu następuje obustronny i równorzędny transfer doświadczeń, m.in.:
Jeśli nigdy nie brałeś udziału w takim procesie, o nic się nie martw. Każdy z Was, przed wyjazdem, otrzyma ode mnie gotowy scenariusz takiej rozmowy, w którym będą pytania pomocnicze. Otrzymasz go w formie papierowej także przed samym spacerem – abyś mógł/mogła nie tylko wspomóc się przy zadawaniu pytań, ale także zapisywać wpadające Ci do głowy inspiracje oraz rady od Twojej/Twojego towarzyszki/a.
Rolą każdej z osób biorących udział w Spacerze jest pomoc w wypracowaniu choćby krótkiego action plan, który druga osoba z pary będzie mogła wdrożyć w życie po powrocie do domu, do biura. A sytuacją idealną jest to, kiedy pomagacie sobie jeszcze długo po zakończonym wyjeździe 🙂
Jestem CEO Butikowej Agencji LinkedIn WIZERUNEK W SOCIAL MEDIA. Podczas wyjazdu zadbam o Twoje właściwe nastawienie do budowania marki oraz przekonania nt. LinkedIn i pozyskiwania stamtąd klientów. Mam 20 lat doświadczenia w sprzedaży i 10 lat w budowaniu wizerunku marek. Na co dzień pracuję z Zarządami i kadrą executive nad ich wizerunkiem i osiąganiem celów dzięki budowie marki. Byłam prelegentką na I <3 Marketing, zapraszam też do obejrzenia ze mną wywiadu w Przygodach Przedsiębiorców.
Odpowiadam za obszary strategii i rozwoju Przedsiębiorców, biorących udział w Programie, włączając w to również te mentalne. Na co dzień współpracuję z firmami i zarządami tych firm. Optymalizuję procesy, usprawniam komunikację, wspieram sprzedaż – stawiam na precyzję, działam selektywnie. Przeprowadziłem +1600 godzin szkoleń i konsultacji. Stawiam na dwie podstawowe zasady pracy: dowożę wartość i mówię wprost jak jest. Nie jestem tylko teoretykiem, ale też praktykiem – razem z partnerami biznesowymi rozwijam firmy z 3 sektorów: finanse, nieruchomości i branding.
Kameralne miejsce w samym sercu Kaszub, z wygodnym dojazdem z całej Polski.
Bliskość przyrody wpływa na uspokojenie naszych umysłów i odprężenie ciała, tak ważne do złapania równowagi i nabrania energii do rozwoju. W pobliżu nie ma też żadnych domostw, więc możemy poczuć się wspaniale odcięci od świata zewnętrznego.
Ważne informacje:
Georgios Vogiatizs to profesjonalny kucharz pochodzący z Saloników, który ma ponad 20 letnie doświadczenie, w tym 6-letnie jako szef kuchni w 5* hotelu na Krecie.
Przyjechał do Polski za swoją żoną, Panią Katarzyną, a razem są właścicielami Siedliska Gaia. W ten sposób właśnie połączyli swoje pasje.
Pan Georgios kreuje niezwykle ciekawą, autorską kuchnię – inspirowaną śródziemnomorską, ale opartą na lokalnych kaszubskich specjałach.
Podczas wieczornego spotkania, w towarzystwie czerwonego wina lub prosecco, będziemy słuchać,
jak przygotować tradycyjne greckie specjały
– oryginalne tzatziki, które nie są tak proste, jakby mogło się wydawać, souvlaki czy jeden z cudownych greckich deserów.
Ze spotkania z Panem Georgiosem wyjdziemy oczarowani elastycznością jego działań i ideą „myśl globalnie działaj lokalnie”, co może stanowić inspirację w naszym polu zawodowym.